post_image Cikkek

Témakörök : | Oldalak :

Címlap » Cikkek

Dinamikus weboldalak lényege

post_image

A dinamikus weboldalak alapjában véve hasonló elven működnek mint a tartalomkezelő rendszerek, de csak kifejezetten egyedi igény alapján készülnek, és egyszerűbb a felépítésük. Rendelkeznek jelszóval védett adminisztrációs felülettel, melyen szakértelem nélkül, minimális szövegszerkesztői tudással tudjuk módosítani a weboldal tartalmát. Egyes típusoknál fellelhető olyan Word -höz hasonló szerkesztő felület melyek nagyban leegyszerűsítik a weboldal szerkesztését. Korlátozott funkciókkal rendelkeznek, bővítésük, design cseréjük felépítéstől, és kódminőségtől függően nehézkes, de nem lehetetlen. Ha érdekelnek a dinamikus weboldalak, kérlek olvasd tovább, ha nem a lényegét a fentebb írt szöveggel már megérthetted. 

Bővebben »

A statikus weboldal lényege felhasználói szemmel

post_image

A statikus weboldal, vagy weblap egy egyszerű információközlést biztosító weboldal, jellemzően 5-15 oldalból áll. A weboldal tartalma, csak hozzáértő ember által, vagy erre kialakított célprogrammal módosítható. Ezek a célprogramok általában drágák. Vannak belőlük ingyenes változatozatok, ezek  viszont ritkán járnak kompromisszumok nélkül... Léteznek belőlük olyanok,  melyek „Amit látsz azt kapod” módon „szerkesztik” a weboldalt, valójában egy úgynevezett HTML (HyperText Markup Language) kódot generálnak, viszont ez a kód általában nem valid, vagy nem szabványos. 

Bővebben »

Weblap keresőoptimalizálás, keresőmarketing, SEO

post_image

A keresőoptimalizálás, vagy SEO (Search Engine Optimization) napjainkban fontos lett egy weboldal tervezésénél, megléténél. A keresőben megtalálhatóság nagyon fontos egy olyan cég/vállalkozás vagy magánszemély weboldalánál, amely nem ismert, főleg ha webshop-ot üzemeltet, és termékét így szeretné értékesíteni. Ha már egy ismert weblapról van szó, pl egy nagy szolgáltató, ezek a tényezők nem annyira fontosak. Ezek a cégek megengedhetik maguknak a FLASH alapú animált weboldalakat, mert más költségvetésű marketing eszközökkel rendelkeznek (tv-reklám). Kiemelkedően fontos az ismertség tényezője, amelyet viszont a keresők által lehet elérni, amennyiben más marketing eszköz nem áll rendelkezésre. 

Bővebben »

Témakörök : | Oldalak :